Reviews
(Translated by Google) This place is great. Firstly, the food is delicious. Secondly, the service is excellent. Thirdly, the prices are great. Everything is fresh. I recommend checking it out. (Original) Отличное место. Во-первых тут очень вкусно. Во-вторых отличный сервис. В-третьих отличные цены. Все свежее. Рекомендую посмотреть
2 months ago(Translated by Google) Very warm welcome and excellent quality of the products I took away. (Original) Très bon accueil et excellente qualité des produits que j'ai pris à emporter.
2 months agoExcellent!
2 months ago(Translated by Google) Excellent sushi, we come regularly and it's by far the best we've tried. I highly recommend it. (Original) Excellent sushi, nous venons régulièrement et ça reste de très loin le meilleur que nous avons testés. Je recommande vivement
3 months ago(Translated by Google) Incredible Japanese food! Always the best sashimi and other products! Everything is fresh, and very affordable too! My best sushi ever… (Original) Incroyable japonais ! Toujours les meilleurs sashimis et produits ! Tout est frais, et en plus très abordable ! Mon meilleur sushi …
3 months ago(Translated by Google) We are always delighted to eat at Saveurs de Tokyo! Each visit is a true pleasure. The food is absolutely delicious, the sushi is incredibly fresh, and the quality is consistently excellent. It's without a doubt one of the best sushi experiences we've had in Paris. We also greatly appreciate the warm welcome and kindness of the entire team, who are always attentive and caring. We feel truly lucky to have such a great restaurant in our neighborhood. Thank you again for these wonderful moments; it's always a pleasure to dine with you. Highly recommended! 🍣✨ (Original) Nous sommes toujours ravis de venir manger chez Saveurs de Tokyo ! À chaque visite, c’est un vrai plaisir. La cuisine est absolument délicieuse, les sushis sont d’une grande fraîcheur et la qualité est toujours au rendez-vous. C’est sans hésiter l’une des meilleures expériences sushi que nous ayons eues à Paris. Nous apprécions également énormément l’accueil et la gentillesse de toute l’équipe, qui est toujours bienveillante et attentionnée. Nous nous sentons vraiment chanceux d’avoir un restaurant aussi bon dans le quartier. Merci encore pour ces très bons moments, c’est toujours un plaisir de venir manger chez vous. Nous recommandons vivement ! 🍣✨
3 months ago
(Translated by Google) I highly recommend it (Original) Je recommande vivement
2 months ago